Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
Naturelgaz, 2026’nın İlk Çeyreğinde 558,2 Milyon Lira Net Kar Elde Etti
- Elif Öztürk
- 5 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
Hobi Olarak Başladı, Şimdi Türkiye’ye Dağılan Selçuklu ve Osmanlı Temalı Ahşap Ürünler
- Elif Öztürk
- 13 Haziran 2026
- 2 min read
- 0